Voor alle artikelen geldt op=op wij gaan eind augustus sluiten.
Gratis verzenden boven 50 euro (NL)
Geen plastic tape / vulmaterialen
<15.00 besteld, direct verzonden (ma, di, do, vr)
Contact, klachten en klantenservice

Contactgegevens

KitchenHugs   

Postadres:

Beukenlaan 30
2665 DV
Bleiswijk (gemeente Lansingerland)
 
Email: [email protected]

Telefoonnummer: 0618489098 (ons kleine team is niet altijd direct bereikbaar in verband met het wegbrengen van bestellingen e.d. spreek dan een bericht in of mail ons). In het weekend en na 17.00 wordt de telefoon niet opgenomen, dan zijn wij gesloten.

Telefonische acquisitie wordt niet op prijs gesteld, ook nemen wij geen geblokkeerde (privénummers) op.

KvKnr 52616711

BTW nummer: NL001383992B12

Voor vragen over bijvoorbeeld een bestelling, factuur, product of garantie graag een bericht sturen naar: 

[email protected]  vermeld hierbij altijd je ordernummer wanneer het een vraag over een bestelling betreft.

Garantie, vragen, suggesties en klachten

Heb je een vraag, compliment of een klacht over een van onze producten? Laat het ons dan weten. Stuur een email naar [email protected], wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op. Klachten worden door ons uiterlijk binnen 14 dagen behandeld. We raden je aan om klachten bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected] voeg hier ook altijd fotomateriaal aan toe wat de klacht ondersteund.

Het is vanaf 15 februari 2016 voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.                

Wij hebben met diverse leveranciers garantieregelingen afgesproken. Op gebruikssporen, slijtage en schade door ongelukken wordt helaas geen garantie gegeven. Wil je een onderdeel vervangen zoals een deksel of dop, en vind je deze niet in de webshop, mail ons dan ook. Van een aantal merken hebben wij reserve-onderdelen op voorraad, en we zijn ook altijd bereidt om bij specifieke vragen contact op te nemen met de leverancier.
                    
Op glasbreuk zit geen garantie. Uitzondering daarop zijn de glazen waterflessen van Retap, deze hebben wel een levenslange garantie op breuk. Voor meer informatie, zie: http://www.retap.com/lifetime-warranty/. Wil je gebruik maken van deze regeling, maar heb je de aankoopbon niet meer van je, bij KitchenHugs, verkregen Retap fles? Mail ons dan voor een kopie.
                              

Heb je suggesties om onze dienstverlening te verbeteren, of mis je producten in ons assortiment? Dan horen we deze suggesties en ideeën graag.
                   

 

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »

Lage verzendkosten

4,95 / gratis > 50,- euro (NL)

Klantbeoordeling

9.5

Zero Waste

Geen plastic tape / vulmaterialen